Microsoft Office 365

Microsoft Office 365 er en skytjeneste som sikrer deg tilgang til dokumenter, epost, kalender, Skype for Business og Office-pakken til alle tider, hvor enn du måtte befinne deg. LEVEL Digital har kontorer i Haugesund, og hjelper lokale bedrifter på Haugalandet, og i resten av landet, med kompetanse i Office 365. Vi har kompetansen du trenger for å finne den beste løsningen for din organisasjon.

Jobb effektivt i skyen

Stadig flere bedrifter ser fordelene ved skybasert teknologi. Økt produktivitet, fleksibilitet og sikkerhet, sammen med bedre kommunikasjon og samhandling mellom de ansatte, er noen av fordelene en kan forvente ved å flytte bedriftens systemer over til en skybasert løsning.

Office 365 fra Mircosoft er en skybasert tjeneste som samler de mest brukte verktøyene på ett sted. Dette gjør samarbeidet mellom ansatte i bedriften enklere og mer effektiv, enten det er snakk om en stor organisasjon med flere hundre ansatte, eller små foretak.

Office 365 inkluderer kjente program som Word, Excel, PowerPoint og Outlook, i tillegg lagringsløsningen OneDrive og Microsoft sin løsning for samhandling, Teams. Office 365 gir alle i virksomheten mulighet til å opprette, redigere og dele filer i sanntid, uavhengig av hvor de befinner seg.

Office 365 krever Ingen store investeringer eller interne servere. Velkommen til en mer produktiv jobbhverdag!

LEVEL Digital hjelper deg med å finne rett Office 365 løsning og komme i gang med skytjenster.

Office 365 gir deg:

  • Velkjente verktøy som Word, Excel, PowerPoint og Outlook tilgjengelig når og hvor du måtte trenge dem.
  • Skylagring som gir alle ansatte i bedriften tilgang til dukumenter og mulighet for redigering i sanntid.
  • Bedre sikkerhet, som kryptering og e-postskanning med Office 365 Premium.
  • Siste versjon av Windows med Office 365 Premium.
Meny